Midsommar!

Idag är det den väldigt kända midsommarn, eller midsommarafton iaf.
& just nu sitter ja hemma hos Jasse och väntar på det roliga folket.
Jag vet inte hur det är med er, men ja ska iaf ha en redlöst galen kväll! det blir en massa roligt folk som ska fira denna dag, men dock ser inte värdet så trevligt ut.. det regnar! fy va jag hatar att vara i sverige dessa dagar då de bara regnar o regnar.. det e ju sommar, då ska det vara sol inte regn!!

Som de flesta vet så tänker inte ja sola solarium för man kan få cancer av det ! och det vill jag lixom inte ha. Men jag ska köpa hem några brun utan sol, för att hinna bli brun denna sommarn funkar ju fan inte.

det kommer säkert lite bilder från ikväll beroende på hur nykter ja håller mig ;)) puss söötisar.


time to paarty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0